Skip to the content

Aktiv på Facebook

75% af danske internetbrugere mellem 16 og 89 år er på Facebook. De fleste af dem flere gange om ugen og mange flere gange dagligt.

Derfor giver det god mening for klinikken at være tilstede på Facebook. Her kommer både nye potentielle patienter og eksisterende patienter. 

Det er ikke svært at komme på Facebook. Det svære er at lægge en plan for, hvad man vil med Facebook og sørge for, at man løbende publicerer indhold, der både engagerer og understøtter formålet med at være der.

Vi styrer jeres Facebook profil fra oprettelse til løbende opdateringer med indhold og konkurrencer, der skaber opmærksomhed og engagement. 

Med aktiv på Facebook mener vi:

  • Oprettelse / optimering af Facebook profilside
  • Publicering og administration af 4 konkurrencer pr. år (ekskl. udgift til præmier)
  • Publicering af 8 færdige opslag pr. år
  • Publicering af øvrige færdige opslag
  • Løbende opdatering af profiloplysningerne
  • Integration af anmeldelser fra Facebook på website

Har du spørgsmål?

Så kan du måske finde svar på dem her. Ellers er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Vi sørger for både at skrive og publicere 8 opslag om året, som vi også slår op igen, så de i alt optræder 16 gange. Hertil kommer 4 årlige konkurrencer, som også bliver slået op igen og der bliver annonceret en vinder.

Vi skriver opslagene med udgangspunkt i faglige artikler fra fx. Tandlægeforeningen, men koger indholdet ned, så det passer til formatet på Facebook. Der vil være mulighed for at klikke sig videre ind på jeres website, hvis man vil læse mere. Igen kommer indholdet fra fx. Tandlægeforeningen.

Vi vi anbefale præmier, som alle kan have glæde af. Det kan være 2 billetter til biografen med pop-corn og cola eller en elektrisk tandbørste. Hvis I har et sponsorat eller andre ideer, så er vi naturligvis åbne for det.

I skal selv afholde udgiften til præmierne.