Skip to the content

Har I styr på jeres omdømme?

Tillid spiller en afgørende rolle, når en patient skal vælge en ny klinik. 

Derfor arbejder vi løbende på at håndtere klinikkens omdømme online. Gode anmeldelser kommer ikke af sig selv, så derfor sørger vi for løbende at indsamle anmeldelser af klinikken, når vi gennemfører målingen af patientloyaliteten.  

Omvendt skal man heller ikke frygte dårlige anmeldelser - faktisk er det umuligt at undgå dem helt. Det handler bare om at tage action på dem. En fornuftig opfølgning på en dårlig anmeldelse vil samlet set have en positiv effekt hos en potentiel ny patient. 

Med håndtering af jeres omdømme mener vi:

  • Oprettelse af profil på Trustpilot
  • Overvågning af anmeldelser på Trustpilot, Facebook, Google m.v.
  • Udsendelse af opfordring til anmeldelse til loyale patienter
  • Skrive svar til anmeldelser
  • Integration af anmeldelser på website

Har du spørgsmål?

Så kan du måske finde svar på dem her. Ellers er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Nej, når man har en officiel adresse et eller andet sted, så sørger sider som Facebook og Google for, at klinikken bliver oprettet. Og når den er oprettet, så kan alle anmelde stedet med stjerner og bemærkninger. 

Derfor handler det først og fremmest om at tage ejerskab med de profiler, hvor brugere enten har eller kan anmelde jeres klinik. På den måde kan I reagere på anmeldelserne.